Záruční i pozáruční servis

Naprostou samozřejmostí je servis prováděný našimi odborníky k vaší nejvyšší spokojenosti.

O nás

Rychlý a kvalitní servis

Naši odborníci se postarají o servis oken v té nejvyšší kvalitě. Co vše zahrnuje náš záruční a pozáruční servis?

Mimo našich vlastních oken a dveří servisujeme i celou řadu doplňků, které s našimi výrobky dodáváme. Servisní technik disponuje servisním vozidlem Mercedes Sprinter, plně vybaveným k tomu, aby bylo možné většinu servisních úkonů vykonat přímo na místě stavby.

Způsob uplatnění reklamace

Každá reklamace výrobku, zboží či služby musí být odběratelem uplatněna písemně (za písemnou formu se považuje i uplatnění vad prostřednictvím elektronické pošty, poštou nebo osobním předáním).

Způsob uplatňování reklamací a průběh odstraňování reklamovaných vad se řídí dle platného reklamačního řádu. 

Kupující je při uplatnění reklamace povinen uvést:

  • číslo zakázky, na základě které reklamaci uplatňuje
  • adresu místa, kde se reklamované zboží nachází
  • adresu a telefonické spojení (popř. e-mail) kupujícího, popřípadě na kontaktní osobu
  • oprávněnou jednat za kupujícího, a to spolu s přiložením písemné plné moci, která takovou osobu k jednání zakupujícího zplnomocňuje
  • podrobný popis vad předmětu smlouvy včetně určení, jaké části předmětu smlouvy se vada týká, popřípadě jak se tato vada předmětu díla projevuje
  • nebude-li způsob uplatnění reklamace ze strany kupujícího splňovat některý z výše uvedených bodů, prodávající kupujícího na nedostatky reklamace upozorní s tím, že o dobu odstranění nedostatků reklamace ze strany kupujícího se prodlužuje lhůta pro zahájení reklamačního řízení ze strany prodávajícího